Dags för jobb

Börjar ju halv fem så ska snart sticka.
bar fyra timmar så dte går ju snabbt.

Gick ut på balkongen innan, tömde askfaten å så, så att jag slipper att se alla fimpar.

Sedan blåste jag å kian såpbubblor, så skönt å såå varmt på balkongen ju.
Så dte blev faktiskt att jag tog av mig kläderna å solade lite.
ja självklart hade jag underkläderna på.

men inte Kian han tog av sig alt på nederdelen av kroppen,
skulle sola snoppen sa han.

marcus var ju inte sen emd tat fota oss men inga bildre jag lägger upp här precis.

Vår balkong har ju sol från ungefär klockan tolbv, å sedan hela eftermiddagen å kvällen.
Helt perfekt alltså!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi har också eftermiddagssol och kvällssol.. så himla skönt! Det hade vi inte på Vallås.. trist!

2008-05-02 @ 23:01:21
URL: http://inken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0