Dagens outfit


Läste en kommentar på shopaholicmammans blogg från nån Ida, som hade skrivit att Therese var en dålig förebild för sina barn och en fjortismamma, bara för att hon hade lagt ut en bild på sig själv, där hon hade en jeanskjol inköpt på hm(barnavdelningen).
Blir så sjukt irriterad på sådant.
Så idag tänker jag med vara en dålig förebild för mina barn, genom att ha på mig jeanshorts från hm(barnavdelningen).


Nu ska jag klä på min lilla dotter, som springer runt här i gåstolen (och äter jord ur blomkrukorna)
Sedan blir dte att gå iväg till max, måste handla till "kalaset" på söndag.
Idag fint väder, så idag blir dte att sola hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Fin outfit, speciellt shortsen;)

2008-05-10 @ 08:48:50
URL: http://carolineannamaria.blogg.se
Postat av: Hanna

Spela roll vart man köpt kläderna nånstans!!

2008-05-10 @ 21:21:08
URL: http://inken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0