Dagens händelser

Vid ett ebsluatde haf mig för att återigen häva mitt shoppingförbud,¨
så Marcus körde ut mig å neah till flygstaden
medan han tog emd sig Kian.

Så jag shoppade fem par skor till mig,
vilket verkligen behövdes
Inte enligt Marcus men enligt mig iaf.
Så nu vill ahn att jags ka slänga minst lika många,
men jag slängde faktiskt ett par förra vecak å jag tycker dte räcker precis lagom.
Köpte även ett par gummistövalr till Kian

När skorna var köpta gick jag in till stan.
Tänkte gå in ett par av de nya
men började få skoskav ganska snabbt
Så på med plåster, frö byta skor ville jag ju inte göra.

Träffade min lillasyster å gav henne ett par jeans,
som hon fick å skulle se om hon kunde ha.
Efter det träffade jag marcus å dme i stan,
köpte lite dricka på torget,
Vid kvart i fyra mötte jag upp Madde
Vi gick till expressohouse å fikade.
jag å hon å Neah.
det var så skönt att göra något utan barn

ja jag vet att Neah var med, men bebisar räknas ju inte
för de är ju så lugna
bebisar kan man ju göra allt med
Dem märks ju knappt
å efetrsom attd e flesta av mina vänner har MINST ett barn,
så är man å fikar några stycken så blir dte ju väldigt många barn attt hålla reda på.
Å man hinner ju inet prata så mycket å så.

Så det var verkligen trevligt
men Marcus skulle ju repa, så strax efter fem fick jag bege mig ehmmåt
+ att ahn höll på att laga mat, å jag vill ju att vi ska äta tillsammans.

Så jag gick hem
med mina blödande fötter
men lite (ganska mycket) skoskav har ju ingen dött av.
Fast vid nyhem började dte kännas rätt bra i fötterna
å plåstrena var rätt genomblödda
men men bara att ta på nya plåster så gick dte ju bra igen,
ville ju inet bloda ner fler par skor.
Precis utanför huset gjorde det dock riktigt ont.
Så skönt var dte att komma hem,
å få lov att ta av sig skorna, kan jag ju säga.

Å riktigt skönt att komma hem till färdiglagad mat.

Å nu klockan sju är dte dags för mig att vara duktig,
ska tvätta
fem maskiner , så dte är rätt lungt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

var inte marcus sjuk? han kunde ändå köra dig och sen åka och repa, då kunde han faktiskt ha jobbat också

2008-05-22 @ 23:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0