Bättre än busfabriken

Kian sitte å kämpar med maten.
Han måste äta upp allt eller iaf nästanallt annars går vi inte till godisaffären(läs videomix).
Ska ju köpa lördagsgodis.

Han delar upp maten på tallriken, med det han ska äta å dte han inte tycker om.
Efter ett tag säger han till mig:
mamma det här är min favoritmat.
Så jag svarar jag trodde dte var köttbullar.
Ja, sånna av is..
Han tycker om att äta dem direkt från fysen.

Efter ett tag när han har tänkt en stund.
Ska vi gå till godisafären?
Ja när du har ätit upp svarar jag.
Neah tycker dte är jätteroligt i godisaffären, hon tycker dte är roligare än busfabriken att gå dit. Till och emd roligare än elefanten..
Jag vet inte riktigt om dte var ett försök till att slippa äta upp maten, att skylla på att det var Neah som ville gå till godisaffären...

Sjukt trött är jag idag,
marcus är i studion igen.
Så dte blir myskväll med godis å film, för mig och Kian.
och Neah så klart, men hon tittar ju inte på tv, inte intresserad av den,
å skulle inte få titta för mig för den delen heller.
Lite för liten.


Kommentarer
Postat av: sandra

nej lönen kommer ju den 25e, nästa vecka.
Ja håret håller fortfarande, det är jättebra kvalite på det :)

Längtar till lönen kommer, vill vara en miljöfara haha :)

2008-05-17 @ 19:05:20
URL: http://sandravictorias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0