Tvätta kanske?

Igår somnade neah vid halv åtta och vaknade vid halv sju idag. det var bara en gång hn vaknade till å ville ha sin napp. Så nu börjar det bli som vanligt ige. Å dte känns bara så skönt.

Kian hade sagt till Nicklas igår, att han ville hellre va hos honom än hos mig, fast jag vet att dte inte  är så på riktigt, att han verkligen skulle vilja vara där alltid, så blev jag ändå ledsen. Kändes inte så bra. kian säger ju alltid att han vill stanna å bo med mormor å så när vi är hos dem, å det tycker jag bara är roligt men detta kändes helt annorlunda. Men som barn ville jag alltid bo hos Farfar, å jag vet ju om att alla barn är så, men det känns ändå.

Annars hände inte så mycket igår, vi var en runda på eurostop, jag köpte nya skor (trots skoförbud). marcus tycker ju att jag har för många, å säger att jag måste kasta lika många gamla par som jag köper nya. men det var till och med han som bad mig köpa dem. men en tjej kan ju aldrig ha för många skor. Eller?
Vi lämnade in bilen å sånt, fixade låset på bagaet. Som vanligt blev det hämtmat på kvällen. Men orka laga mat två ggr per dag?!

På kvällen blev dte mys, å massa prat., som vanligt.....

jag la mig tidigare än Marcus, ahn har ju beställt live på xboxet, så har ingen aning när han kom i säng.

Å när jag gick upp i morse å in på toan, insåg jag att nu måste jag nog göra något åt vår tvätt för så här såg det ut;

Två veckor sedan vi tvättade, å då är ändå inte lakan å sånt skit med... Fattar inte vart alllt kommer ifrån. Men det var en morgonpigg Neah, iaf en timme, sedan däckade hon igen.
Å nu har jag åtta msakiner tvätt, fast dte är ju inte så farligt, innan tvättade jag en gång i månaden å som mest har vio haft 14 fulla maskiner. Så nu är dte ju rätt lite om jag ska se det positivt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0