snö

Efter lämningen på dagis, gick jag hem tog det lungt, Fisen sov till strax innan elva, sedan gjorde vi gröt å hon åt riktigt bra, för en gångs skull. Sedan blev dte lite mys å lek och sedan var dte dags för hämtning på dagis.

Utanför huset lekte jag och Kian i snön, jag gjorde till och med en snöängel, vilket brevbärargrannen tyckte var roligt, han skrattade åt oss iaf. Sedan byggde jag och Kian en liten snögubbe, å dne skulle ha tuttar och mage, det var viktigt. Såhär fin blev den;


Å nu ska jag och Kian kolla på Madagaskar och mysa med varmchoklad och bokstavskex, fisen springer som vanligt runt i gåstolen, å försöker att pilla på saker som hon inte får röra....


Kommentarer
Postat av: Therese

skit söta barn har du :D Ja 3 små kattungar har jag :) jag väntar med barn.. haha får väl hitta nån o skaffa dom med oxå.. skönt o ha det avklarat.. hehe... ja just det jag träffade dom där.. jag har kontakt mest med Carro, lite med jossan o johanna B o så Marie hyrde stol av mig innan jag sålde salongen.. Jag kan inte längre jobba som frisör, jag blev alergisk mot kemikalierna, det satte sig på stämbanden så jag tappade rösten, sen fick jag eksem på händerna.. :/ Själv då? har du jobbat som frisör? Ha det bra! kram

2008-03-25 @ 18:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0