Sjukt trött

Kian ligger fortfarande och sover, trots att dte vanligtvis är han som vaknar tidigast, men bara för att han sover länge idag, så vaknar ju självklart Fisen tidigt.

Är så sjukt trött idag, inte sovit bra alls, så ont i halsen + att dte var en liten Kian som skulle krypa upp jämte mig hela tiden, å vid andra försöket orkade jag inte skicka tillbaka honom mer. Sedan är dte ju en lite fis, som vaknar massa ggr å vill ha napp i munnen å äta runt tre-fyra. Hon som sov så bra från början, när hon var sju veckor så sov hon 10-11 timmar irad, men efter hon blevb tre månader så vände det. Aja man kan ju inte få två drömbebisar, Kian vart ju världens snällaste hela tiden, å hon var ju det de tre första månaderna iaf. Och dte börjar ju bli bättre nu igen.

Känner mig svullen iodag med, borde få min mens snart. Kändes ju ännu bättre igår med när jag höll på att klä på mig å Kian kommer å säger, jag tycker du ser lite tjock ut, har du en bebis i magen igen?. Tack för den, alltså jag vet att jag inte är tjock(väger 55kilo å är 168cm), Men man känner ju inte sig direkt smal när ens treåring säger så till en. Fast många vänner tjatar ju om att jag är smalare än innan, emn väger samma, å enligt byxorna (och mig själv då), så är rumpan mindre, men magen större.
Aja, kian sa iaf att han ville att det skulle kommaen bebis till, alltid innan när vi har frågat honom, så har han sagt, vi har ju redan en, det räcker med en bebis.
men nu har han tydligen ändrat sig, fast det blir ju inga fler bebisar här för det..

Igår badade Kian å Neah tillsammans för första gången, men han vart lite för vild för henne, hon som annars brukar vara io badet tills hon blir skrynklig ville upp ganska snabbt. inte så konstigt eftersom kian skvätte så mycket.

Nu vaknade kian, så få¨r fixa frukost så vi hinner till dagis i tid för en gångs skull....

Kommentarer
Postat av: Therese

Heej! Ja det e jag som gick petri frisör :) hur hittade du mig? hehe.. så du har fått en bebis till :) gud vad roligt! hur e allt annars? har du kontakt med nån från klassen? Kram

2008-03-25 @ 08:48:33
URL: http://thessan85.blogg.se
Postat av: sandra

ja men jag har alla avsnitten på laptopen :)

2008-03-25 @ 11:11:53
URL: http://sandravictorias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0