Pinsamt

Vaknade idag tjugo över sju, av att Kian sprang in och skrek det är morgon nu, så dte var bara att gå upp då. Fixade frukost till honom, sedan la jag mig på soffan å busade med fisen. efter ett tag däckade båda å när jag vaknade hade Kian krypit upp hos mig med.

Efter att ha ätit frukost igen, så bestämde jag mig för att vara lite duktig och putsa fönstrena, Kian å Neah lekte under tiden, eller ja Neah sprang runt i sin gåstol och Kian busade med henne. Hon lyckades dra ner och välta en blomkruka oxå.
När jag hade putsat färdigt fönstrena bestämde jag mig för att röja lite på balkongen med, när jag ändå höll på, så kastade alla gamla blommor oxå hade vi en kattlåda där ute som var fylld med is, eller dte var vad jag trodde iaf. Det såg ju ut så och jag tryckte på isen och det kändes verkligen som om dte bara var is, så jag ställde den upp, och jag kan ju säga att dte var inte bara is i den, utan mest vatten. Så det var ju några liter som rann ut, och dem rann ju rakt ner till grannen, inte första gången jag gör något sådant. Å så pinsamt, dem har ju så fint på sin balkong med. Så nu får jag försöka att hålla mig undan, känns pinsamt att säga nåt om dte, men ännu mer pinsamt att låtsas som ingenting.

Marcus är lagom bakis idag, så ska vi hitta på nåt blir det nog utan bil iaf. Så fint väder idag, så ut måste vi iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0