Onsdag?Nä torsdag whatever

Alla dagar är ju typ lika när man är ledig, så svårt att hålla reda på dem.
Igår vart dte fullt upp hela dagen, från morgon till kväll.
Vaknade allmänt sur å med för lite socker i kroppen, min första tanke är ju vanligtvis typ choklad eller nåt när jag vaknar, å föröker att hitta något gott jag kan äta innan frukost.
Men inte igår å inte idag.
Var allmänt sur hela morgonen igår, tur för Marcus att han sticker så tidigt så vi inte träffas på morgonen iaf.

Tömde Kians spargris igår, va fan 1177.5 i den, så vi gick å satte in dte på hans konto, fast han ville hellre köpa tuggummin i automaten för pengarna. Men det fick han självklart inte för mig.

Sedan gick vi hem till mormor(min mamma) å fikade. jag åt en 88:an glass aja glass e inte godis iaf.
Efter dte blev dte hemgång fixa mat å sånt, sen kom Marcus. Kian vägrade äta och fick verkligen sitta kvar vid bordet tills han hade ätit igår, vi gav oss inte. Så dte tog över en timme, å massa tjat.
När han väl ätit blev dte att åka å storhandla, å när allt var uppackat var klockan redan halv sju.
Vid åttta sov båda barnen å jag å Marcus käkade bokstavskex, gjorde massa meningar å ord å sånt med dem, å jag ägde.
jag vet lite barnsligt,men vi hade svinkul. Hade dator å typ tv fri dag/kväll igår för att verkligen bara umgås, massa mys å massa energidrycker.
Så vi kunde knappt sova sen. Fisen sover iaf bättre, har inte ätit på natten på två nätter nu , så skönt igen, fast vaknar till lite å vill ha sin napp. men så är dte ju med napp barn, allt har sina för å nackdelar.

Fick min deklaration igår, trodde inte mina ögon när jag öppnade den, ska få tillbaka över 14000!!!, ringde min mamma (marcus svarade inte på sin) å var asglad. Å hon bara; det måste vara nåt fel... men nej jag är säker på att dte är rätt.
Fast är lite rädd för att få marcus, vi kommer nog få betala på den, har ju löst ut fonder å betalat tillbaka billånet å sånt...

Idag, ska jag faktiskt städa, vattna å sånt, Marcus har ju skött det mesta sista delen, så nu är dte väl min tur att göra något med.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Japp! Jag har provat dem, de funkade toppen, äppelcidervinäger funkar med.
Och så finns det sockerersättning.
Svårt från början men man vänjer sig.

2008-03-27 @ 09:09:01
URL: http://sandravictorias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0