Måndag

Vi var aströtta igår eller mest jag, övertalade Marcus till att lägga oss redan vid nio, jag ville ju inte lägga mig ensam, mycket mysigare att somna med hans armar runt mig. hade typ ont överallt när jag la mig i alla leder å sånt skit. Somnade snabbt men vaknade typ hela tiden. halva natten var jag som ett element, bärnde mig typ på mig sjäv så varm var jag. Å andra halvan frös å svettades jag om vart annat. Vaknade vid tjugo över tio, å dte var riktigt skönt att sova så länge.

Missade dock att neah hade suttit jättelänge själv, eller länge för att vara henne då, tre hela minuter faktiskt. Men det blev lite sittövning i sängen med, gick ju sådär;

Vid halv tolv ringde min pappa å ville komma över och bli klippt, men vi hade ju ändå tänkt komma till dem och åka pulka, eftersom att dte är massa snö ute, å kian är ju helt frälst i snö, å att ligga hemma å vara sjuk, har man ju knappast tid med när man har barn. Så vi åkte dit, lånade pulkor å stack till "pulkabacken". Där hökll sanna å kimberly på att bygga snögubbe. så dte blev pulkaåkning med barnen å snöbollskrig mellan Sanna å Marcus, så sanna vart ju ganska så blöt;




Efter det blev dte klippning av min pappa, sedan beställde vi kinamat å käkade å så.
Ikväll blir dte badning av barnen som får lägga sig ganska tidigt så det blir tid över för massa mys mellan mig å Marcus...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0