jadu

Har ju funderat länge på att skaffa en blogg, men aldrig blivit av.

Tycker ju det är skitkul att läsa andras bloggar å väldigt smart att skriva lite så man minns vad man gör om dagarna.
För med två små barn har man ju så mycket att tänka p å dte händer ju så mycket att man inte minns annars typ.
Tack till dig Sandra som hjälpte mig med, hade nog fixat det själv, men du fick mig till att ta tummen ur * å göra det.

Långfredagen idag då, inte för det spelar någon som helst roll för mig men iaf.

Så idag hade jag sovmorgon, vilket jag oftast inte har, frukost på sängen fick man oxå, med levande ljus å allt, aja ett värmeljus var det ju faktiskt med på brickan...

Väl uppe ur sängen blev dte mys framför Atlantis i soffan med Marcus, började morgonen med disneyfilm, trots att Kian sovit hos mormor. men atlantis är ju så bra. När den var slut hämtade vi upp Kian för att bege oss till eurostop, shoppade ny amningsbehå till mig och lite påskmat å sånt. Var ju bara tvungen att gå inom skoaffären oxå å kolla lite bara, Marcus tröttnade snabbt å ställde sig utanför, å efter Kian ahde börjat tjata om alla skor han ville ha tröttnade jag med. Så vi körde hem å lagade mat istället.

Jessica ringde och kollade om vi hade lust att följa med på knattedisko på bond, självklart ville vi det så bytte om på Kian och åkte in till stan. Neah tyckte dte var skitkul där inne och Thea, men det var dem ända av oss, så mycket folk så mycket barn å så varmt. Kian vågade inte ens dansa, inte ett enda steg, trots att han hade sett framimot det som fan, å vanligtvis inte är den blygaste precis. Tog med oss några heliumballonger därifrån och trängde oss ut. Barnen tyckte dte var riktigt roligt när vi släppte dem sedan.

Hemma igen blev det matlagning igen. Neah har ätit hur bra som helst idag, har ju kommit på ett sätt att lura i henne ersättningen genom att blanda ut dne med morotsjos, funkar asbra. Å mat äter hon jättebra nu igen, så nu behöver jag inte oroa mig för att hon äter för lite. Å fastän att bantning går längre å längre ner i åldrarna så behöver jag nog knappast oroa mig för att en femånadersbebis ska svälta sig själv.

La barnen lite senare idag i hopp om sovmorgon, försökte med att säga till kian att påskaharen bara kommer om man sover länge imorgon, visserligen tror han ju att han skulle få en banan  i sitt påskägg, å en banan får nog inte en treåring att ligga kvar länge i sängen precis. Han sa även att Neah skulle få ett öra i sitt. Shit vad får barn allt ifrån?

Sjukt trött är´jag med så blir nog sängen snart för mig med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0