Helg

Igår börjar ju vår helg, eftersom att vi alltid är ledig fre,lör,sön tillsammans. Ok jag jobbar ju ibland, men dte är så lite så det märks inte.
Marcus repade aldrig igår, vilket jag tyckte vra riktigt skönt, så efter vi hade käkat å sånt när han kommit från jobbet, åkte vi till öb, för jag ville köpa en brandsläckare. För dte har vi ingen, och det är verkligen något man behöver, något som alla borde ha. Men vi hittade ingen, å fanns ingen personal att fråga utom i kassan. men blev massa annan skit som vanligt, lyckades göra av med 400 på ingenting alls, dte ända vettiga var en bebisfilt till Neah, as söt babyrosa med vita döskallar på, matchar hennes snuttefiltar. kanske inte behövdes, för vi har ju en del filtar, men den var så söt.

Idag åker Kian till Nicklas, för första gången på fyra veckor, så nu är vi nästan barnlediga, vilket blir massa mys.
Igår gick det inte så bra utan socker. jag vet inte om jag ska skitai det. jag älskar godis och kakor å allt annat sött. Okej att jag inte riktigt kan kontrollera det. Det har jag inte så ont av, det är lite jobbigt för Marcus att det aldrig går att ha något gått hemma, men vi bor ju grannar med videomix, så dte är ju bara att gå över när man är sugen på något.
Men dte är det, hur mycket det förstör ens kropp inifårn, det är just det, fast jag äter jättebra annars, alltid regelbundet , alltid frukost, lunch,middag, kvällsmat + mellanmål, varje dag, mycket frukt, mycket grönsaker, mycket fibrer, proteiner å allt det dära + fett så klart. väldigt sällan jag slarvar med maten. Jag rör på mig mycket, mitt bmi är 19.5. Och just nu, så behöver jag alla extra kalorier jag kan få typ, eftersom att jag redan har hög förbränning + att jag fortfarande ammar, visserligen bara morgon och kväll. Äter inte jag allt godis å skit så vet jag inte hur mycket jag igentligen ska äta för att slippa att gå ner i vikt.
men dte är ändå det, att jag vet hur mycket dte förstör kroppen inifrån.

Den här helgen har vi inget planerat, så vet inte alls vad som händer. Men det är verkligen skönt. Att bara ta dte som dte kommer...

Kommentarer
Postat av: Carro

Mm den filten är finfin ^^ sån har ju Nova med :)

2008-03-28 @ 21:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0