Ensam hemma

Eller ja nästan iaf, barnen är ju oxå hemma.....
Kian ligger å sover å fisen ligger med i sin säng, men vill inte somna, så hon ligger där å pratar för sig själv, upptäckte idag att hon nästan kan sitta, eller ja hon kan ju några sekunder max tio sedan lutar hon sig framåt, eller välter åt sidan, men om en månad kan hon nog själv. Det är ju iaf på god väg, vår bebis håller på att bli stor =(, vill ju att hon ska vara bebis för alltid ju, eller nä, men länge iaf.

Påskafton idag ju, så efter Marcus hade pallrat sig upp ur sängen vid halv tolv å dammsugat med hjälp av Kian, 


 så fixade vi iordning oss å gick hem till mina föräldrar, där det serverades påskmiddag och barnen fick påskägg (igen). Kian vart glad fick ju ett jättestort med tre pussel i, och ett pyttelitet med godis, Neah fick en mjuk skallra så nu har hon fyra typ likadana bara olika färger.

Har vart massa mys med barnen idag


Efter vi käkat å sånt hos mina föräldrar stack Marcus över till Emil, dem skulle ut till stan, festa å så. Så jag gick hem med barnen, vi har ju fortfarnde aldrig lämnat bort Neah, men hon är ju så liten, med Kian väntade jag tills strax innan fem månader. Så Neah är ju visserligen äldre, men jag vill vänta lite till. har ju inte druckit sedan november 06, men saknar inte det ett skit. Hade därimot vart så mysigt att gå på bio eller ut å äta med Marcus utan barn, å få sova så länge vi vill tillsammans bara vi två i sängen.

Blir nog att lägga mig tidigt ikväll, har bara så svårt att somna utan Marcus, så tråkigt att sova ensam, så van vid hans armar runt mig när jag ska sova

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hej gumman, ja det är jag, hurä r det, vilka söta barn du har. jag har ju inte sett den lilla innan. hoppas att allt är bra med dig och ungarna. kram

2008-03-23 @ 10:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0