3 timmar lek

Nu har vi lekt massa, sjungt alla sånger vi kunde tills jag blev hes. Trött på dte här vädret, för lite snö för att åka pulka å för mycket för att leka på lekplats. Idag är jag för osocial för att orka göra något. men samtidigt ganska uttråkad. men för kallt för att bara gå ut och gå.
neah satt å körde på kians polisbil, skitsött:

Sedan blev dte syskonmys å sittövning, det går bättre å bättre, hon sitter längre å längre stunder för varje dag faktiskt. Hon börjar verkligen bli stor, min lilla bebis.
Såg dte programmet igår, barnmorskorna eller vad det hette. Å shit vad jag hade velat föda igen, var så jävla roligt. Vill ju inte ha fler barn, men hade verkligen velat föda igen, så häftigt ju, en av de häftigaste sakerna man kan göra + att man får en bebis. Det är synd att dem växer så snabbt, saknar redan att ha en bebis. men dem växer ju, å man kan ju inte skaffa fler bara för att man vill ha en bebis hela tiden.


nu ska jag å Kian fika, äta bokstavskex å så(ovanligt). fisen sover ju igen, som vanligt...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tror inte det är någon fara alls.
Jag känner inte till något iallafall.

Men det ska ju klart ätas i lagom mängd.

2008-03-28 @ 07:23:20
URL: http://sandravictorias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0