Torsdag

värmen håller i sig,
vilket verkligen är helt underbart

Idag gick vi första till maxi i morse, köpte jordgubbar och postade cykeln
sedan bar dte ju självklart iväg till stranden
Solade å lekte med barnen
alltså jag å marcus då
eftersom han tog ledigt idag

Filmade massa
å tog massa foton, men inte lagt in dte på datorn ännu
Grävde ner Kian helt i sanden, så bara huvudet stack upp
han tyckte det var skitkul
fångade "fiskar" gjorde han oxå
Eller ja ni vet sånna där små räkyngel

Neah kröp runt, åt sand tång å allt möjligt å klättreade på alla grejer sockar å sånt
försöker resa sig upp hela tiden

Vi var hemma för typ en timme sedan
duschat å så,
ska ju jobba halv fem
men före tänkte jag försöka rensa lite till i garderoben
Hittar så mycket som knappt använts å så mycket jag glömt bort att jag ens köpt
så måste fixa det nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0