Torsdag

Kian ville verkligen gå till dagis idag
så blev lite stress å så som vanligt på morgonen

När jag skulle hämta honom
vid kvart över elva, blev han jättearg
för han skulle ju faktiskt äta mat på dagis
soppa skulle han ha
Men de får ju inte lov att äta på dagis under sommaren
(när man är föräldraledig)
Vilket är så sjukt dåligt
Han grät å var så ledsen å tyckte att jag var så dum, som inte lät honom äta på dagis

Fick tillslut med honom hem
Å då ksulle han tvunget ha soppa
Så dte var ju bara att gå hem å göra soppa
Å vi åt å alla var nöjda
men vid två började han tjata om mat igen
Så jag gav honom mat
efter två tuggor ville han inte ha mer
Så jag sa att han fick sitta vid bordet tills han ätit upp
jag gick å la Neah under tiden,
sedan satte jag mig för tat kolla mejlen
Tyckte att dte var lite väl tyst ute i köket
Ropade på honom, men inget svar

Gick ut i köket
Å dte här var vad jag fick se

Jag har tidigare vsiat bilder på barnens konstiga sovställningar
men dte här tar nog alla rekord
Hur kan man somna sittandes?, När man äter?

Neah sover ju iaf helt normalt idag:


Kian har ju tidigare somnat när han står på ståbrädan när vi är ute å går
helt ålötsligt så baar välter hela han ibland, för då har han somnat
men aldrig tidigare har han somnat när han ätit

Men han får sitta där tills han vaknar
Har han somnat så blir han så arg när man väcker honom
så bättre att låta honom sova....

Kommentarer
Postat av: Hanna

Som jag skrev på msn till dig precis så fattar jag verkligen inte hur man kan somna i dessa possitioner :D

2008-06-26 @ 14:52:28
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0