Tisdag

Riktigt bra kväll igår,
tyvärr så kom vi ju som vanligt i säng alldeles för sent

Kian har inte sovit så bra i natt,
utan vaknat å velat att jag skulle komma upp å stoppa om honom
Så har ju fått gå uppp ett par gånger

Strax efter sex, var båda barnen klarvakna å ville upp
Å jag är verkligen inte någon morgonmänniska
Jag fungerar verkligen inte så tidigt på morgonen
så vi la oss i vår säng allihopa
försökte få dem att somna om
men det gick ju såklart inte
Vid sju beslutade jag mig för att det fick räcka
så vi gick upp käkade å gjorde oss iordning för att gå till dagis
men kvart över åtta, precisföre vi skulle ta på oss skorna
så öppnade ju himlen sig

Å jag ville verkligen inte gå ut i det
Så Kian fick vara hemma
han  tyckte ju bara dte var kul, att få va hemma

Så idag blir det antagligehn heldag här hemma
Lillan är ju i halmstad nu ett tag, så blir nog en dejt med henne med
Vilket vi ser framimot allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0