Söndag

iår hann jag inte skriva alls
Fanns inte så mycket tid

Jobbade, vart tvungen att stanna över en timme
så mycket att göra
Trött som fan när jag kom hem
Marcus skulle till replokalen
å vi bara bytte av
tog barnen emd till maxi
sedan matlagning
Efter dte gjorde vi oss iordning

Lämnade barnen hos min mamma runt sju
käkade på fetegretas
Å det var greta som jobbade, å då är dte ju godast
När vi käkat upp å även matat alla gråsparvar
Tog vi bussen
dock fel bus men ändå
för att åka till jessica
Inflyttningsfest

jag kände mig sjuk, ont i huvudet tung i huvudet
Kändes precis som om jag skulle få feber eller nåt
Så låg å vilade lite
Visste inte vad jag ville göra
men det blev att vi stack in till stan vid tolv
Å vi hade hur roligt som helst
Å jag mådde hur bra som helst helt plötsligt
så var väl bara för trött

jag å marcus kom inte i säng förrän fem
Å när jag bad honom släcka lampan,
drog han i gardinen
jag bad igen, men släck lampan
han fortsatte dra i gardinen
Å jag det är gardinen du drar i, kan du släcka lampan
Å han bara men dte är ju dte jag gör
fan vad jag skrattade
snacka om att vara nykter!!

Vaknade elva, gick å hämtade barnen
eller jag stannade hos mina föräldrar
Marcus skulle repa
Så stannade där för sällskapet
Å jag å pappa käkade revben
Jag köpte på hemköp
där är ju dme godaste
jag å han åt 1300 gramm ihop + alla tillböher baguette potatisallad å vanlig sallad
Mätta kan jag ju säga att vi blev, men gott var det

Nu på kvällen har jag å marcus kollat på förortsungar
den var helt ok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0