Söndag

Igår blev det tylösand

jag å marcus tog med oss neah såklart
där träffade vi fidde, anna, tony å hans rtjej

Badade å solade å sådär
ja vad gör man anars på en strand?
Roligt hade vi iaf
sedan blev dte åka hem, duscha fixa oss
sedan gick vi å käkade på pinnochio
jag å marcus då
även Neah
som efetr dte blev lämnad hos sin mormor å morfar

vi åkte då ut till haverdahl
där det blev föfest med Marcus bandmedlemmar å lite mer folk
Rikigt roligt var det
vid halv elva drog vi in till stan
Hade så roligt
men blev full, fats jag knappt drack nåt alls
sammanlagt blev det tre cider en deciliter vin, en halv shot
men vart ändå full, konstigt nog
men riktigt roligt hade vi

Underbar natt, den bästa någonsin
ever
Vaknade tidigt
halv åtta

så vi hämtade Neah tidigt
Å snart är dte dags för mig att jobba
vilket jag igentligen är en aning trött för tat göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0