Söndag

Idag började min dag 06.45,
då väckarklockan alltås mobilen ringde.

skulle ju upp å jobba,
så gick upp, käkade å gjorde mig iordning vid halv åtta vaknade kian så satte på film å gav honom frukost,
så att arcus kunde osva tills neah vaknade.

Jobbade sedan till 15.45,
var helt lugnt på jobbet idag med,
så väldigt skönt.
Tittade förbi linda på rasten
Ha ha så tjock hon har blivit, snart ramlar hon ju framlänges!!

När jag kom hem,
var jag riktig duktig å dammsög
igentligen skulle  marcus gjort det,¨
men när han är hemma med barnen så blir dte inte så mycket gjort
Ni vet killar å göra två saker samtidigt.
Barnen tar all tid
ha ha

Sedan kom marcus pappa hit,
jag å marcus stack iväg till maxi å handlade
massa massa mat,
hade ju inte handlat något alls sedan förra fredan
så dte behövdes ju.

Efter handlingen, åkte vi iväg å käkade
Micke bjöd oss på max.
asgott där ju,
ända maburgare resturangen därd et är gott ju,
förutom gatukök då.

Skulle igentligen tittat förbi hos Jessica ikväll
men det orkade vi inte
+ att klockan redan var sju när vi kom hem från Max.

så dte får bli en annan dag
Dags att duscha nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0