Snart fredag

Vi var hemma hos mina föräldrar innan,
skulle kapa en rullgardin,
men självklart hade Marcus mätt fel
så dte måste göras om =)

Men iaf Kian sa nåt roligt där
Han hade vart inne på toaletten
så kommer han ut
min pappa står å gräver i ett va landen
Så hör man Kian: Morfar är du en pojke?
Ja det är jag
Kian: Har du en snopp?
Ja det har jag
Det har jag med, en liten.........

Mamma berättde då att inne på toan,
hade han sagt såhär till henne
Mormor är du en pojke?
Hon hade ju självklart svarat nej
Har du ingen snopp?
Svaret var ju oxå nej på dne frågan
Aha, men morfar då?, han har en snopp va?

Tänk att dte kan vara så intressant

Kommentarer
Postat av: Mia

Små barn är härliga. Kommer ihåg en kompis bror som skrek från badrummet. "Mamma, den är snart 2 meter lång". Lill-killen hade fått lite stånd. Haha. Dessa barn..

2008-06-27 @ 21:03:45
URL: http://mia1986andersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0