Onsdag

Skrev aldrig igår,
var deppig å pallade inte
Storstädade i över två timmar iaf,
å neah lekte med min mobil å dreggladesönder den
så den funkade inte alls
så allt var förstört, alla nr var borta å alla bilder å alla inspelningar osv
så blev ju rätt ledesen
men beställde en ny likadan mobil
eller jag tror det iaf, kom inte ihåg vad min hette
å dte verkar som om allt är sparat på minneskortet
+ att min älskade pojkvän lyckades fixa fram lala nr å sånt
Tack till honom

Idag tvättar jag, så bara massa tråk
Vaknade idag av att Neah lyckades klättra öbver från sin säng till vår
Vår lilla bebis har verkligen blivit stor.
så chockad jag blev
å så mysig hon var gosade sig å höll på
Nu är hon verkligen ingen bebis alls,
ställer sig mot exakt allt
shit så snabbt det går

dagens bild
Kian fick grönt hår idag
men vägrade vara med på bild
men ashäftigt tyckte han dte vra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0