Måndag

Idag vaknade neah först vid fem, jag vakande av att hon stod å tittade på mig
glad som bara den
la henne ner å hon somnade direkt om
Men vaknade igen tjugo över sex så då gick vi upp
Kian kom strax efter

Sjukt trött var jag,
så vi käkae gjorde oss iordning
å lämnade Kian på dagis lite tidigare,
sedan gick jag å neah hem å sov
första gången jag sover när hon sover på dagen
men det behövdes verkligen
tycker inte om att sova efet jag har vart uppe
men var så trött

Gick upp vid halv elva igen
åt igen å prtaade i telefon emd madde å jessica
Hämtade Kian strax efter tolv
mötte uppp jessica å Thea
sedan blev dte hela eftermiddagen på stan
käkade glass å shoppade lite å sådär

Var hemma strax innan fem
käkade ås ånt
sedan åkte vi å hämtade ut vårt nya bord+ handflade mat å så

Nu kollar jag på outsiders
å marcus är i väg med sitt band
Ska lägga mig ritkigt tidigt idag
Säger så varje dag, men idag måste jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0