Måndag

Skrev aldrig igår,
hade inte datorn igång
Men iaf så la vi neah vid halv åtta i lördes kväll,
Marcus skulle ju gå upp å ta henne, så jag skulle ha sovmorgon
Tur hade han, för hon vaknade först kvart över tio
Han hade vaknat själv vid halv, å bara sutttit å väntat på att hon skulle vakan nån gång,
så ahn skulle ah nåt att göra
jag gick upp halv elva

Sedan blev det att tvätta
oxå köpte vi en gåvagn till Neah
massa tatueringar till Kian
Oxå rullgardiner till barnens rum
Har ju bar persienner där, mend et blir ju inte speciellt mörkt med bara percienner
Å dem vaknar ju lätt när dte blir för ljust
Så ska bara få upp den på Neahs fönster, så får vi se om de sover bättre då

J å D, kom iaf hit igår
skitroligt
Å Kian å D hade hur roligt som helst
Å vi med

På kvällen kollade jag å marcus på super hero movie, inte så bra om man frågaer mig
det efter var bättre

La oss som vanligt alldeles för sent

Idag fick jag väcka Neah kvart över åtta för att kunna lämna Kian nåt sådär i tid på dagis
För han ville jättegärna gå dit

Inte planerat vår dag ännu, måste ju vara hemma mellan ett å tre, tven kommer ju då
Men får väl ringa runt lite å kolla vad alla ska hitta på idag
Inget roligt väder
men det börjar man ju bli van vid nu

Kommentarer
Postat av: sandra

Vi såg också superhero movie igår :)

2008-06-23 @ 16:04:00
URL: http://sandravictorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0