Måndag

Idag gick vi upp vid sju allihopa
Kians dagis har ju ändrat tider nu över sommaren
så han börjar redan halv nio, å slutar redan halv tolv
vilket innebär att han inte får någon mat där
vilket jag tycker är dåligt
men så är dte ju över sommaren i hela kommunen,
så inte lönt att klaga

Jag å neah gick iaf å lämnade honom i tid
sedan gick vi till maxi för jag tänkte köpa wii fit
ni vet den där brädan
som jag har tjatat om massa
Den var tyvärr slut
så jag bestämde mig för att gå till siba
var där redan vid halv tio
å dte öpnnar ju in te förrän tio
Konstigt nog var dte massa folk där utanför
Förstod sedan tat det var nån stor rea
Så därför massa folk
tyvärr var wii fit slut där med
tydligen så var dte slut hos leverantören
så dte finns inte nånstans

Precis som när vi skulle köpa guitarhero
så vi lär ju få vänta ett bra tag

Var hemma vid halv elva igen iaf
jag å neah käkade frukost
den andra för dagen
Sedan hämtade vi Kin
hemma igen lagade jag mat till honom
sedan dammsög ja
det går ju inet så superbra med Neah
Hon tycker dammsugaren är jätterolig
så hon kryper efter den å ställer sig upp på den
Å sedan drar jag iväg emd den , å hon fortsätter jaga
blir efetr ett tag sur, för hon inte får leka med dden
Å det är vid det laget hon brukar hitta kontakten
å dte är ju ännu roligare att dra ut den
så hon drar ut, jag sätter in den å flytter henne
hon kryper dit drar ut sladden igen
å jag sätter i
sedan fortsätter dte så tills dammsugningen är färdig

men hon har roligt iaf
det är ju det, med barn tar allt laltid dubbelt så lång tid
men dte är bra att de vill vara med å hjälpa till
Snart har de ju vuxit ur det

Dåligt väder iadg med
så ingen motivering att hitta på något roligt
vart tog sommaren vägen igentligen??

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det gröna behöver detta vädret för att orka växa och överleva sen när den RIKTIGA värmen kommer. Elr så brukar jag tänka iaf =)

2008-06-16 @ 14:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0