Lördag

Gårdagen blev verkligen lyckad
Hade trevligt hos mina föräldrar
å jätteroligt hemma hos jessica
Skrattade så mycket
å jag å Jessica var ju helt klart asbra team
Längesedan jag skrattade så mycket
Roligt som fan, verkligen


Neah sov hur bra som hellst i vagnen
men vaknade när vi skulle ta oss hem
vid halv tre, men hon somnade om igen hemma
å sov till 09.09
Å var inga problem att gå upp
Inte bakis alls
Drack ju inte så mycket precis

Lät marcus sova tills halv ett
tyckte han förtjänade det
Så han mår hur bra som hellst idag med

Lite planer ida med
får se vilka som blir av
vilket som hinns med osv

Bilder från igår
bara tagna här hemma
hade ju med kamerna, men det tänkte jag ju inte på
alltås som vanligt då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0