Fredag

Gårdagen var ganska stressig
mycket rännade överallt
men mycket som hanns med

Köpte äntligen min efterlängtade wii fit bräda
Var över hos jessica igår,
kollade nya läget
vilket verkligen va så mycket bättre!

men när vi kom hem
var ni ju tvugna å prova
Å jag tyckte verkligen dte var skitroligt

Å ja, det känns i kroppen idag
så inget gym för mig
det räcker nog med wii fit

Midsommar afton idag
efter lite bökande å lite ombokningar
så har vi bestämt oss för vad vi ska göra
Jag hade ju inte superlust att sitta på hagöns camping
med massa folk, som mest bara vill dricka

Så vi äter faktiskt hos våra föräldrar
eller ja mina då
Sedan möter vi upp Johan å tar oss hem till jessica
Där det blir en lugn kväll
dricka lite äta lite å spela spel
Var å köpte "med andra ord" igår
Det är ju så roligt

Så dte blir nog bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0