Fredag

idag har vi först vart en liten runda i falkenberg
Sedan blev dte en snabbvist hos Linda
Efter det har vi köpt/beställt ny tv, en 37tums, jag gick inte emd på större
eftr dte åkte vi till elgiganten
köpte ett efterlängtat wii + wii play och extra handkontroll

Jag är ju igentligen den som tycker att vi ska spara pengar å inte slösa på onödiga saker
me det här var faktiskt min ide
Vi har ju ändå mycket sparat, så vi kan väl unna oss lite saker vi vill ha
Imorgon blir det inköp av två stycken classickontroller, så vi kan köpa de gamla mariospelen å  zelda å dem där, eller ja så vi kan spela dem menar jag ju då
På tisdag eller onsdag så köper vi wii fit
Å sedan vet ju jag vart jag kommer tillbringa min lediga tid
ha ha

Efter elgiganten, så blev dte att snabbt slänga i sig lite mat
sedan var dte dags för mig att jobba
jobbade bara tre å en halv timme
Efter jobbet hälsade jag på Linda en runda till
kvart över nio åkte jag till maxi, köpte lite mat,
så skönt att handla på kvällen, inga köer, knappt någon i affären

Aja nu måste jag inviga wii


Kommentarer
Postat av: Hanna

Kul att unna sig lite saker ju =)



Du är förresten en av mina "närmsta" läsare.. så du behöver inte ta åt dig av texten jag skrev. Bara så du vet :)

2008-06-13 @ 22:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0