Fortfarande onsdag

Barnen sover


Dagen har som vanligt gått så snabbt,
tvättat fast blev baar tre maskiner,
har blivit så duktig på att tvätta ofta nu
så nu slipper vi tvätta sådär fjorton maskiner på en gång
Ja fjorton fulla maskiner är mitt rekord, men då sket jag i att tvätta på en månad
Jag vet att barn har för mycket kläder om man kan strunta i att tvätta på en månad å de ändå har massa att ta på sig
men  men jag tycker dte är så roligt att shoppa barnkläder
Å nåt intresse får man väl lov att ha?

När tvätten var tvättad å upphängd gick vi över till min mamma
gick å handlade lite mat å sånt
Jag går alltid hem till min mamma
när jag inte orkar hitta på något

Var väl hemma strax efetr fem
lagade mat, hittade på nåt eget recept,
blev asgott, men Marcus tyckrte dte var för starkt
Han hatar mat med massa kryddor.
Tyvärr så gör inte jag det
så ibland får han stå ut..

Har inte fotat nåt alls idag
men hittade några bilder från vecakn som gått


Ja oftast är lillasyster bra
fast ibland finns ju en önskan om att åka tillbaka till sjukhuset å lämna henne där
men hur många barn älskar sina syskon jämt?

Nä nu ska jag tillbringa lite tid med min pojkvän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0