Film

Har precis kollat på filmen 21
Var skitbra tyckte vi iaf
krängt massa massa godis som vanligt

Kian var ganska gnällig,
har vart ganska gnällig hela dagen
men jag har inte tänkt på det
Så när jag skulle lägga honom,
kände jag på hans panna, hur varm som hellst
39.5 hade han
jag är så dålig på att upptäcka sånt

Neah hade med feber i söndes
Men det märktes inte alls på henne
det brukar dte ju inte göra på så små
Utan hon var hur pigg å glad som hellst
exakt som vanligt
men jag tyckte hon kändes varm
så kollade för säkerhets skull
39.8 hade hon
Men det var borta på måndagmorgon
så hoppas tat dte är samma grej Kian har fått

Vi som hade bestämt att vi skulle till busfabriken imorgon
Å han kommer ju bli så ledsen om vi inte går dit

Godnatt

Kommentarer
Postat av: sofie

kollade med på 21 för några dar sen... ja den var riktigt bra..

2008-07-01 @ 17:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0