Torsdag

Har vart lediga idag
Å självklart fint väder på veckasn ända lediga dag
Kunde inte vart bättre
Dafgen började med lite sovmorgon
Sedan åt vi frukost allihopa
Efter dte vard et bara på med inlines
Jag å Marcus åkte ut å bara åkte
Jag körde vagnen, så jag fick extra stöd
Åka kan jag, men det är värre atts tanna
men allt gick bra
Åkte till picassoparken,
där väntade Tobbe å Ida
Satt där en stund, åt jordgubbar å bigarråer
Sedan blev det en runda på stan
tjejerna för sig å killarna för sig
Å jag bestämde tat jag inte skulle köpa något
Inte något alls
Det blev ju som dte blev
Hittade så mycket
Å köpte en del
ett par leggins, en svart klänning, ett par taights, tre långa olika linnen/klänningar + nåt annat som jag inte minns nu
Men så fint var allt
Just dte en svart vollang kjol

När vi kom hem blev dte wiispelning för min del
gick igeonom all yogan å all muskelträning å nästa alla arobics
+ några balans spel
så snacka om vem som kommer ha värsta träningsvärken på jobbet imorgon?

Ikväll blir det filmkväll med Tobbe Å Ida
Ska bara duscj´ha först, för dte behövs ju verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0