Torsdag

Sandra jag framkallade bilderna på fujidirekt...

Idag har jag precis som vanligt jobbat, fst bara 7-14,typ min favorittid.
precis lagom att sluta vid två, har massa energi å ork kvar då, å lust att göra massa saker
Så när jag kom hem, fixade jag å vek all tvätt sedan igår
duktig av mig att bidra lite till hushållsarbetet
Vi skulle igentligen åka till stranden
jag marcus neah å kian
men jag hade ingen lust när dt väl gällde, ville hellre åka å handla
snacka om vuxenpoäng till mig
Så kian å marcus åkte till stranden, å på vägen släppte de av mig å neah på maxi
Så skönt att handla "ensam", ja med barn under 1,5 år är dte ju aldrig några problem med att handla
det känns ju precis som om man är själv, dem är ju så nöjda med allt litet, som att suga på en tandkrämstub eller så
Så gick runt där för mig själv, lyckades fylla fyra plastpåsar+ en pappers sådär riktigt proppfulla att dte inte fick plats en ända sak till+ att jag hade packat på mig toapapper å sånt
å jag kör ju med självscanning, å självklart fick jag ju avstämning.
så superglad blev man ju
Eller inte, men var ju ganska säker på det, vi har ju handlat säkert trettio ggr sedan vi fick avstämning sist
Å jag kände det hela tiden därinne
men avstämningen gick ju som vanligt bra, ingen stöld för mig inte

Sedan när jag skulle lämna vagnen, står Madde bakom mig sådär nära som barn alltid står när de ska berätta något,
Å när hon sa hej, så tog det nog tio sekunder innan jag fattade vem det var, hon stod alldeles för nära+ att hon hade solglasögon på sig,
Insåg hur viktiga ögonen är för att känna igen någon snabbt

Ledig imorgon å det ksa bli så skönt
Men blir ju kanske inte så mycket avslappning precis, ganksa lång bilfärd kommer det ju bli iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0