Torsdag

väldigt lugn dag på jobbet idag
men ändå så trött, blev ju väldigt sent igår
ville ju vänta tills vi visste om att bebisen var ute
Blev ju ingen drömförlossning precis men det blev ju bra tillslut iaf
Har vart där uppe idag
Å hon var ju så söt, så perfekt!
Det blev ingen Kira som det var prat om innan,
det är ju ett av mina favoritnamn för en flicka, men betyder tydligen både fyllehund å mördare på andra språk, å man vill ju inte döpa si´tt barn till mördare precis,
Utan det blev en liten Felicia, å det kändes så rätt
Fotade, men vågar inte lägga upp bild utan att ha frågat
Så mysigt det var å så liten
men blev faktiskt inte alls sugen på en till
marcus trodde ju att jag skulle bli det å börja tjata
men jag är NÖJD, två barn är precis lagom för oss
Iaf så som ja känner nu

Så nu väntar jag bra på att Madde ska trycka ut sin
särskilt eftersom de har blivit helt hemliga helt pklötsligt å inte ens vill berätta namnförslagen längre
Å nyfiken är man ju...

Ikväll blir dte marinfestivalen å då rix fm såklart.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vart det kul på festivalen?

2008-07-17 @ 23:07:57
URL: http://sandravictorias.blogg.se/
Postat av: Hanna

Kul att träffa dig ju :) och barnen är minst lika söta irl som här på bilderna =)

2008-07-18 @ 23:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0