Tisdag

Idag har jag jobbat från 8-16.30
Trodde dte skulle kännas ganska långt
med tanke på attd te var min "första" dag på jobbet
Men det kändes som om jag var borta typ tre timmar
Tiden gick så snabbt å dte var hela tiden massa att göra
men konstigt nog har jag fortfarande hur mycket energi som helst kvar
Ja det var verkliogen skönt att jobba igen

Kändes lite dåligt bara när Marcus ringde å berättade att neah hade lärt sig att säga hej hej, samtidigt som hon vinkade
Å självklart att jag missar det, henens första ord, förutom mamma å pappa
Tydligen så sa hon dte hur många ggr som helst, men nu sedan jag har kommit hem vill hon inte säga det alls
Marcus å barnen hade iaf haft jätteroligt idag
när jag kom hem såg vardagsrummet ut som det gör på bilderna
Bilderna är från idag, som Marcus har fotat


En utav neahs favoritsaker att göra är att stoppa upp den nyckelknippan i munnen, tydligen har Marcus å Kian roat sig emd samma sak.Snygg frisyr Marcus har, eller inte. Å kian behöver verkligen klippas, men totalvägrar, å jag orkar inte göra dte mot hans vilja.

Annars idag, så har vi vart å handlat på maxi, köpt massa frukt å jordgubbar å melon å sånt gott
Jag gör återigen ett försök med att sluta äta så mycket godis
Å har faktiskt inte ätit godis på två dagar, vilket är jättelänge för mig.
igår åt jag visserligen glass å en påse micropop, men dte är ju inte godis iaf!




Å föresten till dig Anonym, jag är självklart skiträdd att Marcus ska göra av med alla pengarna, så att jag inte kan shoppa. vad har man annars sin kille mer till, än att dra in pengar?
*ironi*

Kommentarer
Postat av: Carro

aaw till och med Neahs snutte uppsatt till kojan :)

2008-07-01 @ 20:12:50
Postat av: Sandra ♥

Jag vet faktiskt itne varför det är så.

Hela jag går upp i varv så fort jag lägger mig.

Och sömntabletter har jag inte ätit på ett år :)

2008-07-02 @ 06:38:15
URL: http://sandravictorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0