Söndag

Hemma på "rasten" eller vad man nu kallar de fyra timmarna som man inte jobba på när man har delat pass

Ja grilla hade verkligen vart nice Sandra
kanske nästa helg?, för då är jag LEDIG!
Så underbart
Det bästa med att jobba, är ju att man planerar ledigheten så mycket, å alltid gör roliga saker
det gör man ju inte när man alltid är ledig
Å jag vet delade pass är verkligen kassa tider
men annrs älskar jag verkligen att jobba varierande tider
skulle aldrig passat på ett 7-16 jobb
Inte så som jag känner nu
Det är så skönt att ibland jobba kväll ibland dag i bland helg å varierande korta å långa pass
det ända som är dåligt är just de deladepassen
Men men allt kan ju inte alltid vara bra,

Trött är jag idag med
Ovanligt?!
Morgondagen ser jag fram imot
Blir ju boråsdjurpark med barnen, å självklart Marcus
Känns som om min fobi/rädsla har blivit så mycket bättre
Men ska inte säga för mycket utan återstår tat se imorgon...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, nästa helg funkar nog bra för oss. Kan ju höras om det? Tror killarna skulle ses i veckan, så de kanske kan komma överens om något. Hade vi kunnat grilla och göra någon god efterrätt till.

2008-07-13 @ 17:24:30
URL: http://sandravictorias.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej snäckan! Kenny har jobbat på Hovdala slott som ligger utanför Hässleholm. Ska bli riktigt trevligt att få hem honom ikväll igen! Va mysigt att åka till Borås (: Den djurparken är supermysig! Vad är det nu för fobi du har?? Motorvägen eller hahah?! Jag älskade dom delade passen, förra sommaren bytade jag till mig alla dom typ. Jag tyckte det kändes som att man glömde bort de timmarna man jobbat på förmiddagen sen när man kom tillbaka och jobbade kväll. Fast jag förstår ju at de inte är populära eftersom alla va överlyckliga att byta bort dom till mig. Är Kian hemma nu btw? Puss! Häls a Marcus

2008-07-13 @ 20:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0