Söndag

Så trött idag
typ ont i hela kroppen
Så idag blir det nog inte mycket som händer

Men igår var roligt
Marcus väckte mig halv elva
det första jag sa,
var att idag måset vi hitta på något
stressade lite, gjorde oss iordning å sådär
sedan körde vi till göteborg
Där vi gick på Universeum
Kändes lite dumt att åka till nåt sånt utan Kian
Men roligt hade vi, alla tre
Neah hade nog roligast på vägen hem
Där hon lärde sig leka tittut med sig själv
Tog filten framför ansiktet
Å när jag frågade vart Neah var tog hon bort den
Å jag sa tittut,
sedan höll vi på så halva resan hem
som hon skrattde
Första gången hon insåg att hon kunde göra dte själv
Senare när vi var hemma igen skulle hon prova att göra det med sin klänning
Det gick inte lika bra, hon drog upp den framför ansiktet, drog så hårt att hon trillade baklänges

Vi var väl hemma strax efter sju
beslöt oss för att titta över till linda å Robban en sväng
Vart ju på tiden att våra killar skulle träffas tyckte vi
Blev en trevlig kväll
Spelade spel, "lika par leka bäst" å "med andra ord"
Lite dricka å mycket skratt
Vi kom hem igen runt tolv, men inte i säng förrän vid två
Så inte konstigt att man e trött

har lite svårt att sova nu med,
när Kian inte är hemma
Saknar honom sjukt mycket

Lite bilder från igår


soim ni ser , så vard et marcus som stog för fotograferingen
förutom bilderna i bilen på vägen hem, där jag försökte dokumentera neahs första tittut lekning
Roligt hade hon iaf verkligen
Sov inte en blund på hela bilresan

Kommentarer
Postat av: June

Va söt hon e lille skruttan :-D

2008-07-07 @ 10:08:49
URL: http://mammajune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0