Onsdag

Bara jobbat
precis som vanligt
Igår slutade jag vid fyra, var så trött
så vi gjorde knappt nåt
Men som vanligt kommer vi alltid för sent i säng
Sedan har ju Nicklas vart så smart att gå i spökhus med Kian, så Kian vill ju verkligen inte sova, för dte är ju bara massa monster överallt, förstår inte riktigt varför man går in där med en 3.5åring som redan är jättemörkrädd

Idag har jag med jobbat
Marcus har vart duktig hemmafru, städat å tvättat å så
så det är ju sönt att komma hem iaf!
Idag kom våra hm kläder som vi beställde för ett tags edan 8 kg kläder var det
Massa till marcus å barnen men bara sex saker till mig
Barnen har ju dock alldeles för mycket kläder
vi hinner ju inte använda allt, mycket som bara används en gång
Neah har ju kläder för fyra personer minst
Men det är ju så roligt att köpa
Å jag köper faktiskt nästan aldrig några dyra kläder till dem....

Längtar tills på fredag, ända lediga dagen den här veckan
Å hoppas hoppas verkligen vädret blir som dem lovat, så vi kan göra det vi planerat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0