Onsdag

jobbat idag med
Men bara 8-15, så dagen gick otroligt snabbt
Efter jobbet åkte jag å handlade lite på netto
Sedan gjorde vi tonfisksallad
Efter dte blev dte en runda till maxi, för mig å neah, för kläder som vi hade beställt hade kommit
Två jackor till mig vinterjackor, den ena var jättefin å den andre sådär, men passar bra till jobbet+ en fin klänning, Marcus fick tre linnen, som satt hur bra som helst
Gjorde en ny beställning direkt, 4 par legins/taights ett par ballerina och två klänningar till
Vart ju lite rea, så kunde inte låta bli

På kvällen gick vi ut en runda, till stranden, Marcus körde gokart oxå köpte vi glass och spelade i tuggummispelautomaterna med Kian
Kom precis hem,
så nu ligger barnen i säng
Jag å marcus ska kolla en film

Kommentarer
Postat av: carolina

måste bara säga , vilka bra föräldrar ni verkar vara , ni verkar alltid hitta på en massa med barnen och även rår om varandra:-) kul!!!!!! Hoppas man orkar lika mkt själv när man väl får barn;-)



2008-07-31 @ 16:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0