Onsdag

Jobbat idag med, precis som vanligt
men bara imorgon med, sedan är jag ledig fyra dygn
Tvättat efter jobbet, så så duktiga har vi vart
Sedan bar det iväg till eurostop
för att köpa bebiskläder
Eftersom att Linda just nu antagligen ligger däruppe å krystar
Ja jag pratde ju med henne 15.25 å då vart hon öppen 9 cm
så är den inte ute nu, så ä den ju iaf på god väg
Å efter att ha pratat med Madde, så verkar dte ju som om hennes bebis inte har tänkt att stanna därinne så länge till heller
Men för mig får den gärna stanna tills på söndag för det är den dagen jag har gissat på.

Shit ville ju verkligen köpa alla kläder, bebiskläder är ju så söta, när de är så små
Det som är tur är ju att det blir både en pojke å en flicka om ultraljuden stämmer,
så då fick man ju köpa både och...


Ikväll blir det mys å film...

Fast igentligen så vill jag ju bara upp till bb, men får ju vänta tills jag slutat imorgon...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mycket barn överallt, men det är bara bra

för då får du ju en anledning att shoppa!

2008-07-16 @ 22:40:49
URL: http://sandravictorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0