Måndag

Gårdagen blev inte att bara ligga hemma å jäsa
hade ju glömt att vi planerat lite löst med mille å bobby
Så när Mille ringde, kändes det först inte alls som vi hade någon lust
men direkt när vi lagt på, kände jag hur lusten kom
så dte blev grillning hemma hos dem
Madde å Marcus å barnen var oxå med
Trevligt hade vi
eller iaf jag
Men vad var igentligen svaren på eniro?

Idag har jag jobbat
så trött i morse
å s¨å förvirrad
var helt säker på att någon hade råkat ta nyckeln som jag skulle ha
Men sen gick allt bra
Var riktigt roligt idag
tills precis innan jag slutade,
ja för då öppnade ju himlen sig
så jag vart ju inte torr när jag tillslut kom hem

Men energi har jag
Å marcus har vart duktig hemmafru å städat å sånt
Å nu är han i stan å shoppar upp våra pengar
det är verkligen ombytta roller nu!
Å nu ska jag ställa mig vid spisen, tänkte ha maten färdig när han kommer hem
Asgod mat idag ju....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0