Måndag

Jobbade igår med
På vägen till jobbet träffade jag celine, lite bakis kanske?
som inte hittade vägen mot stan,
så hon fick en vägbeskrivning å hoppas dte gick bra

Vamt som satan igår
lite tråkigt att jobb då, men skönare än att jobba i regn
Å så härligt att sommaren äntligen har kommit
Å jag tänker INTE klaga på värmen
För dte är så underbart!!!

Efter jobbet packade jag badkläder till mig å Marcus
å cyklade hem till mina föräldrar
där Marcus å barnen befann sig och badeade å hade roligt
, har man ingen trädgård, så får man ju låna andras
Så jag å marcus cyklade ner till östra, lämnade barnen hos mina föräldrar badade i ungefär en timme
Å vattnet var så skönt
Efteråt blev det grillning hos mina föräldrar
På kvällen, när barnen somnat blev det gemensam dusch, oftast blir dte så, lite jobbigare, men så mycket mysigare

Idag har jag med jobbat, men var så lugnt idfag, inte alls mycket att göra
så blev en del att sitta i solen ute på gräset å bara prata
å nu blir dte snart dags för lekplatsen, så fort Neah har ätit lite

Hon vill ju fortfarande bara äta helt mosad mat, är den inte mosad, så åker den ut lika snabbt.
Mycket framsteg, hon kan stå sälv alltså utan att hålla isg en liten stund nu, oxå går hon själv med gåvagnen
Rolig gångstil har hon som fan, så sött
Man märker att hon förstår så mycket mer, gör saker man säger till henne att göra å så
Å om man säger att hon ska lägga tillbaka något som hon tagit så gör hon det, vår duktiga lilla flicka!
Det är ju så roligt med utveckling!

Imorgon är jag ledig!!!
vi skulle igentligen åkt till liseberg, men jag vill nog bara vara ledig å åka till stranden med barnen
Å ta det lugnt å bara vara
det behövs ju dte med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0