Måndag

Tiden går snabbt när man är ledig
Men mycket har hunnits med
Lördagkväll, var dte bara jag å marcus mös å kollade film å så, hade tänkt gå en runda till stan,
men regnade ju så det blev aldrig så
Tobbe å Ida skulle igentligen kommit över, spelat spel å så, men jag ville att dte bara skulle vara jag å Marcus

Söndag var vi å barnen på äventyrslandet med Lillan Emilio June Nora å Fredrik. Tr'äffade även Jessica där en sväng eftersom hon jobbar på wildwest
På kvällen kollade jag å marcus film
kian drömde om Monster som var uner sängen, så han sov med oss
Gick inte alls att övertala honom om att det inte fanns mönster, tydligen hae Nicklas vart med honom i spökhuset, så nu är han asrädd.

Måndag jag fick sovmorgon igen, fastän dte igentligen vart Marcus tur, men vart så trött
Gick upp runt tio, slängde mig på telefonen å ringde Jessica,
Bestämde träff oxå åkte vi in till stan, närmare bestämt Norrekattspark å den nya "pippi" lekplatsen
Tog emd fika å sånt var väl där från kvart över elva till tio i två
Mysigt i solen
sedan var det dags för mig att jobba 15-21

Som cvanligt är jag sååå dålig på att ta med kamera
Men lägger in en bild på mig å sjutk söta Felicia å några på barnen Kian gör ful min å Neah har tryckt in en napp i munnen å har även fotat en normal sovbild
bilderna är från förra veckan iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0