Måndag

Haft en underbar dag idag
Gick upp runt sju gjorde oss iordning å packade
med två små barn behövs ju alltid så mycket med, så även om man bara ska åka iväg över dagen så blir det så mycket packning, extrakläder regnkläder leksaker att ha i bilen mat , filtar osv
Men vi kom iväg vid nio
Det var bara det att himlen öppnade sig precis före vi skulle ut på motrovägen
å med min rädsla så var dte inget bra
Kände hur paniken började krypa i kroppen å mitt inre bara skrek vänd om
Å hade det bara vart jag å marcus så hade vi vänt för länge sedan
Men hur besviken hade inte Kian blivit
Så dte vara bara att andas lugnt å sitta tyst
men dte gick bra dte gick jättebra
Blev inte som annars då jag kan få sån panikångest, jag tror verkligen på fullt alvar att jag ska dö, gråter skakar osv
å dte gör så ont, ja alla som har fått sånna atacker vet hur dte är
Men inget hände
Inget alls, å dte kändes så underbart
Men skulle inte åka med vem som hellst
Bara dem jag litar på till 200% å är vana vid att åka med
Men aja nog om det

Vi var framme vid elva
Å boråsdjurpark är verkligen hur bra som helst
barnen hade roligt å vi hade roligt
Tittade på alla djur
å fotade massa, men inte lagt in dem på datorn ännu, så bilder kommer en annan dag
var väl där till tre ungefär

Sedan åkte vi till hmfyndbutik
Å fyndade gjorde vi verkligen
jag köpte en så fin klännig, alltså sjukt fin för bara 49 kr
sedan köpte jag ett par shorts en tröja ett par taights å ett par hotpantstrosor
Marcus köpte två par shorts, en stickad tjocktröja
Kian fick ett par byxor som man kan göra om till shorts
å Neah fick två klänningar/tunikor å två par leggins å dem var så fina!
Å allt tillsammans gick på 815 kronor typ, så billigt

Efter fynda åkte vi å kollade på motorcyklar
eller marcus å kian då, jag å neah stannade i bilen så hon fick i sig lite mat
sedan åkte vi hem å på hemvägen så kändes det faktiskt bra, tyckte nästan dte var skönt
förutom alla lastbilar då, dem är jag mest rädd för
men det gick bra
Vi var hemma strax innan sju

Å nu ska jag snart lägga mig jobbar ju 7-16.30 imorgon med 30 min rast
så behöver sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0