Lördag

Jobbat (som vanligt då)
Var lugnt på jobbet idag, för ovanlighetens skull
tiden gick as-slött å jag ville bara hem
Så därför gick dte ännu slöare
När jag väl slutat vard et bara snabbt hem, göra mig iordning
Ta barnen å sedan iväg på D;s födelsdagskalas
Trevligt som fan
Barnen lekte å hade roligt
Å vi hade nog roligare

Snart läggdags för mig

igår kom jag i säng allt för sent

Men det tillhör ju vanligheterna

Slutade ju nio igår å efter det så åkte jag till maxi

Det är ju så skönt att handla på kvällen, helt ensam, typ inget folk där å inga barn med sig

Tyvärr var det ju nån snubbe som tog min vagn, å scannade in sina saker eller ja bara potatis

å när jags a att det var min vagn sahan inget om att han hade scannat in

så blev ju massa krångel för mig, för man kan ju inte ta minus för varan

så fick packa upp å om allt å dem fick avregistrera å hålla på innan jag tillslut kund ebetala

Sedan hemma så rann tiden iväg hur snabbt som hellst, å kom inte i säng förrän tolv

Å då sov jag helt stressigt bara för jag skulle upp tidigt

Å imorgon jobbar jag ju 7-21 med 4 timmars rast

så måste sova lite bättre idag



Kommentarer
Postat av: Sandra

Synd att du jobbar så kassa tider idag.

Annars hade det vart en perfekt dag för att grilla :)

2008-07-13 @ 11:03:45
URL: http://sandravictorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0