Lördag

Inte hunnit skriva
Ganska vanligt
men i fredes hade vi skitkul
var ju på rix fm,
marcus drog in med sina vänner å jag gick med madde, marcus å alla barnen
Barnen lekte
 Kian å Kevin sprang runt dansade å hade hur roligtsom helst
Önskar att jag hade haft videokamerna med, Kians dans var helt oslagbar, som jag skrattade
Dock "försvann"han en stund, gick oanmält tilllekplats, å shit så rädd jag var
Men allt gick ju bra
Neah som hade vita strumpbyxor å vitröd klänning var ju inte så fin efter ett tag
Kröp runt i all jord å gräs, men smutsiga barn är ju lyckliga barn eller vad det nuär man säger
Träffade hanna med vilket var trevligt, alltid roligt att träffas irl, å det får vi ju göra om, kanske planerat så jag får se Mio med. hade ju vart super
Träffade även Alex, roligt dte med
Marcus kompisar drog hem tidigt, alla skulle jobba
så han kom till oss efter etttag
Gick hem,å var hemma vid elva

Så Kian sov ju lääänge dagen efter
Vilket var skönt
På fredan, alltså igår fyllde ju min pappa 50 år
så värsta fetsetn runt 80 gäster å liveband å hela köret
Å vi hadeskitroligt
Marcus pappa hade kanske lite väl roligt, eller drack lite väl mycket iaf, så han åkte hem tidigt
Vid ett drog jag å marcus in till stan
Träffadejessica å gick till bb, träffade ganskla många där, några man inte sett på Flera år å sånt e ju alltid lika skoj
Hade verkligen superroligt, Marcus blev dock lite för full å lite jobbigt, men sånt är dte ju ibland
Men riktigt roligt var dte iaf
Vi var ju inte i säng förrän efter fyra, men då somnadejag snabbt
Nu är vi hos mina föräldrar, käkat överbliven mat å så
Snart till maxi å handla för våra skåp är ganska tomma
Blir nog inte så mycket mer gjortidag
Marcus mår juinte allt för bra om man säger så
Å jag e ganska trött, men vill nog in till stan en runda, så det kanske det blir

Kommentarer
Postat av: Hanna

Absolut, hade varit kul å ses igen :) Böna blev ganska full i tordags, haha, så jag förstår hur Marcus mår :P Kul att ni hade det roligt!

2008-07-19 @ 18:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0