framkallat

Har precis vart så duktig å skickat iväg bilder på framkallning
Vi är faktiskt duktiga på det, gör dte nästan varje månad
men nu hade dte gått två månader sedan sist
Så blev 252 stycken, men tog kopier på en del så sammanlagt blev det 293 bilder
Å bara 219 kronor med frakt å allt, dte tycker jag verkligen är asbillig
å inom tre dagar får man bilderna
Vi fotar ju ganska mycket, även om jag ofta glömmer kameran
men dte är ju bara så svårt att välja vilka bilder som ska framkallas
Igebtligen framkallr vi ju alldeles för många, blir ju några 300bilders album per år
Men hur ska man kunna välja?

Måste hem till mina föräldrar å kolla igenom deras dator,
Har ju fotat en hel del emd deras kamera när jag vart hos dem
Men dte får bli en annan dag
Tänkte faktiskt snart lägga mig
men får se om dte blir så

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj, det var billigt!

Vi har nog ett par hundra bilder vi med att famkalla, vart framkallade du ifrån?

2008-07-23 @ 22:12:14
URL: http://sandravictorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0