Burkaspöken

I onsdes var kian, Johan å marcus ute å spelade fotboll
När de kom hem berättade Kian att hans ett ett spöke
Marcus å johan höll med om att dte var ett spöke ute
jag tyckte ju inte det var så bra att de sa så,
eftersom att vi pratat mycket om att dte inte finns några spöken
eftersom han ibland är rädd för dem när han ska sova
så tyckte inte dte var så bra sagt
marcus säger då, men det finns ju spöken, men de är bara ute på dagen,
Men på kvällen å natten så finns det ju inge spöken

jag lät dte vara, å sa till marcus, aja du får ju ta det om han inte vill sova
Så idag när vi var ute å körde
så säger Marcus kolla där är ju ett spöke
jag tittade å där stod en muslim, med sån där burka på sig
Ni vet sån där heltäckande sjal
Så nu tror ju Kian att dem är spöken
Marcus är så bra på att lära honom saker
Eller inte

jag kommer ihåg förra året, förra våren för att vara mer exakt,
då Kian hade sin värsta spökperiod, då han trodde att spökena bodde i skogen
å skog var då allt där det fanns mer än typ tre träd på samma ställe
Å han pekade alltid dit, å sa där finns spöken
Det vara bara dte att han inte riktigt kunde uttala spöken, så dte lät mer som om han sa bögar
marcus hade ju sååå roligt åt detta
hetsade Kian, å frågade vad finns i skogen, varpå Kian svarade bögar
Så Kian gick ju runt å sa att det fanns bögar i skogen hela tiden


Kommentarer
Postat av: Malin

Din blogg är så rolig att läsa :) Du skriver jätte bra. Kram malin

2008-07-05 @ 02:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0