Tisdag

Bara en dag kvar till julafton nu
Tiden går så otroligt snabbt

I söndes var vi ju hemma hos Marcus mamma
Åt god frukost å mycket!
Bytte julklappar med
marcus ficik två jättefina tröjor å jag fick fina koppar neah fick en stor nalle å en tjocktröja.
Stannade baar där några timmar
å när vi kom hem åkte jag å neah hem till jessica
neah å Thea lekte för fullt
Å jag å jessica slöade å snackade
Marcus kom dit när han repat färdigt oxå käkade alla pizza
Åkte hem strax efter sex

Igår jobbade ju Marcus, sista dagen fram till 7 januari
Å jag var i stan med min mamma
köpte en julklapp till Marcus
vad kan jag ju inte skriva här, men får se om han blir glad iaf
Vilket jag tror
Köpte även en grej till mig själv, en vit skjortklänning, som var jättefin
så nu har jag något nytt att ta på mig imorgon
Vid fyra började jag jobba, så då var mamma barnvakt
Känns så onödigt att lämna s kort tid på dagis

Idag vaknade Neah vid halv åtta, vi trodde hon skule vakna jättetidigt
eftersom Marcus la henne innan halv sju
men hon behövde nog verkligen sömn
för hon sov så gott så
Å nu sover hon middag
jag har vart en runda på maxi, hämtat ut ett paket med kläder som jag beställt
tre klänningar till neah å fyra tröjor till kian, som de får imorgon
nu ska vi laga mat
men först lägger jag in några bilder
några från idag å några från förra veckan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0