Tisdag

Idag innebar det att det var sovmorgon
vilket var riktigt skönt
särskilt eftersom att dte blev ganska sent igår
Tvättade ju, å hade riktigt mycket tvätt
blir ju lätt så

Gick upp vid tio iaf
Hade bestämt att vi skulle storstäda idag
så blev att vi gjorde det direkt när jag vaknade
la in all tvätt bäddade rent å dammade å dammsög å skurade badrummet
så nu är allt på topp här hemma
tog ju bort alla tomtar igår med
Skönt att bli av med det

När neah sov middag passade jag på att färga min utväxt
Min hårfärg som jag alltid använder var tyvärr slut
så resultatet blev ju inte exakt som vanligt, men ok iaf

Efter Neah vaknat åt vi riktigt god mat
Sedan gick jag å Neah å mötte upp linda å felica
Gick till eurostop
neah lyckades kasta bort sin mössa där inne
det är ju sådant man får räkna med, med små barn att det går några mössor, halsdukar å vantar per sesong
Köpte därför ett par extra vantar till den lilla vantvägraren
Ett par med långa skaft som man kan spänna åt så de sitter ordentligt
så får hoppas att de sitter kvar nu
Iaf ett tag
Hon blir ju helt hysterisk så fort man bara tar fram vantarna
men i affären tyckte hon det var roligt att prova
Å idag hade jag hennes vanliga vagn, så hon satt så lungt å fint hela tiden
sa inte ett ord
Precis som vanligt

dagen har gått otroligt snabbt
men blir ju lätt så när man går upp lite senare än vanligt
har tänkt ha barnen uppe lite längre än vanligt idag för tat de ska orka imorgon
så just nu springer de runt å leker å har hur roligt som hellst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0