snart tisdag

När vi lagt barnen, sätter jag på wii å spelar mariokart
Skitroligt ju
kian hade tjatat hela dagen om att få spela, men vi tycker ju att ahn leker lite dåligt med alla leksaker så vi hade tvförbud idag
Hade inte på ljudet så högt, å trodde att han somnat
efter ett tag hör jag att han ropar på mig
Men jag är så uppe i spelet, måste ju vinna guldet, så Marcus får gå in
Då piper han ynkligt fram Jag vill ju oxå spela
Marcus kommer ut ttycker att jag är väldigt elak å stänger av ljudet
men nu har jag iaf varvat det

Plus att vi har kört några dueller med stridsagnarna
jag förlorar ju stort varje gång
Får massa "ström" i mig
trots att jag har på lägsta
tvingar Marcus att ha på högsta
När jag ändå inte vinner klagar jag på att jag får ont i hjärtat av strömmen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0